Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Épületek

2007. 12. 19.

A játék elején ajánlott egy erős/stabil gazdasági alapot megteremteni a falunak . Ehhez a 18 nyersanyag lelőhelyet ajánlott legalább az 1. szintre fejleszteni (határföldek). Itt négy típusú lelőhely létezik: favágó/erdő/, agyagbánya, vasércbánya és búzafarm. Ha rákattintunk az egyikre, akkor a további adatokat és lehetőségeket kapjuk meg.

A további játékmenetben már az épületek is nagy szerepet kapnak, amelyeket a faluközpontban tudsz építeni. Hogy egy új épületet építs, egy zöld (beépítetlen) területre kell kattintanod. Akkor megjelenik egy lista a pillanatnyilag építhető épületekről.

Téhány épületet csak akkor lehet megépíteni, ha teljesül(nek) az építési feltételek.

Főépület


Főépület

A főépületben élnek a falu építőmesterei. Minél magasabb szintü a főépület, annál gyorsabban épülnek fel az épületek ill. nyersanyag termelő területek.

Népességtípus előny:
Római: egyszerre tud nyersanyag lelőhelyet ki- és épületet felépíteni.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa70 | Agyag40 | Vasérc60 | Búza20 | Élelemfelhasználás2 | 0:33:20

Feltételek:
nincs

Raktár


Raktár

A nyersanyagraktárban kizárólag fa, agyag és vasérc raktározható. Az épület továbbfejlesztésével, növekszik kapacitása. Akkor lehet újabb raktárépületet építeni, ha a már meglévő elérte a 20. szintet.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa130 | Agyag160 | Vasérc90 | Búza40 | Élelemfelhasználás1 | 0:33:20

Feltételek:
Főépület Szint 1

Magtár


Magtár

A magtárban kizárólag a búza raktározható. Az épület továbbfejlesztésével, növekszik kapacitása. Akkor lehet újabb magtárat építeni, ha a már meglévő elérte a 20. szintet.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa80 | Agyag100 | Vasérc70 | Búza20 | Élelemfelhasználás1 | 0:26:40

Feltételek:
Főépület Szint 1

Rejtekhely


Rejtekhely

Támadás esetén a falu lakossága automatikusan elrejti a nyersanyagok egy részét a rejtekhelyre. Az 1. szinten ez azt jelenti, hogy mindegyik nyersanyagból 100 egységnyi rejtve marad a fosztogató csapatok elöl. 10. szint felett, újabb rejtekhely építésére van lehetőség.

Népességtípus előny:
Gall: A rejtekhely kétszer olyan nagy
Germán: az ellenfél rejtekhelye csak 66%-ban számít

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa40 | Agyag50 | Vasérc30 | Búza10 | Élelemfelhasználás0 | 0:12:30

Feltételek:
nincs

Követség


Követség

Egy klánba való belépéshez szükséged van követségre. Ha a követséged szintje eléri a 3. szintet, akkor te is alapíthatsz egy klánt. Minden szinttel növekszik a klánba felvehető tagok száma hárommal.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa180 | Agyag130 | Vasérc150 | Búza80 | Élelemfelhasználás3 | 0:33:20

Feltételek:
Főépület Szint 1

Gyülekezőtér


Gyülekezőtér

A gyülekezőhelyen csapataidnak adhatsz ki parancsokat, valamint láthatod a feléd tartó csapatokat és azt hogy honnan indultak. Csak a falu középpontjától jobbra található "gyülekezőhely építési terület"-en építhető fel. Minél magasabb szintű, annál több célpont áll katapult támadás esetén rendelkezésre.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa110 | Agyag160 | Vasérc90 | Búza70 | Élelemfelhasználás1 | 0:33:20

Feltételek:
nincs

Piac


Piac

A piacon küldhetsz el nyersanyagot és kereskedhetsz a többi játékossal. Minden egyes épületszinten, növekszik eggyel kereskedőid száma, akik egy megadott mennyiségű nyersanyag szállítására képesek.

Népességtípus előny:
Római: Egy kereskedő 500 egységnyi nyersanyagot tud szállítani.
Sebesség: 16 Mező/óra.
Germán: Egy kereskedő 1000 egységnyi nyersanyagot tud szállítani.
Sebesség: 12 Mező/óra.
Gall: Egy kereskedő 750 egységnyi nyersanyagot tud szállítani.
Sebesség:24 Mező/óra.


Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa80 | Agyag70 | Vasérc120 | Búza70 | Élelemfelhasználás4 | 0:30:00

Feltételek:
Főépület Szint 3, Raktár Szint 1, Magtár Szint 1

Kaszárnya


Kaszárnya

A kaszárnyában gyalogos katonák képezhetőek ki. Minél magasabb szintű az épület, annál gyorsabban megy a kiképzés.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa210 | Agyag140 | Vasérc260 | Búza120 | Élelemfelhasználás4 | 0:33:20

Feltételek:
Gyülekezőtér Szint 1, Főépület Szint 3

Istálló


Istálló

Az istállóban lovas egységek képzése folyik. Minél magasabb szintű az épület, annál gyorsabban megy a kiképzés.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa260 | Agyag140 | Vasérc220 | Búza100 | Élelemfelhasználás5 | 0:36:40

Feltételek:
Fegyverkovács Szint 3, Akadémia Szint 5

Műhely


Műhely

A műhelyben faltörők, katapultok gyártása lehetséges. Minél magasabb szintű az épület, annál gyorsabban megy a gyártás.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa460 | Agyag510 | Vasérc600 | Búza320 | Élelemfelhasználás3 | 0:50:00

Feltételek:
Akadémia Szint 10, Főépület Szint 5

Akadémia


Akadémia

Az akadémia új katonai csapatok kifejlesztéséért felelős.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa220 | Agyag160 | Vasérc90 | Búza40 | Élelemfelhasználás4 | 0:33:20

Feltételek:
Kaszárnya Szint 3, Főépület Szint 3

Fegyverkovács


Fegyverkovács

A fegyverkovács az egységek támadóerejét tudja növelni.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa170 | Agyag200 | Vasérc380 | Búza130 | Élelemfelhasználás4 | 0:33:20

Feltételek:
Főépület Szint 3, Akadémia Szint 3

Páncélkovács


Páncélkovács

A páncélkovács az egységek védelmét tudja növelni, minél magasabb szintű az épület, annál erősebb páncélzatot lehet kifejleszteni.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa130 | Agyag210 | Vasérc410 | Búza130 | Élelemfelhasználás4 | 0:33:20

Feltételek:
Főépület Szint 3, Akadémia Szint 1

Palota


Palota

Palotát csak egyetlen faluban lehet építeni,ezután automatikusan fővárossá válik és bizonyos védettséget élvez. Ha a játékosnak kevesebb mint négy faluja van, akkor a főváros nem foglalható el.

A 10., 15. és 20. szinteken, lehetséges 3 telepes vagy egy városvezető (szenátor, törzsi vezető, főnök) képzése.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa550 | Agyag800 | Vasérc750 | Búza250 | Élelemfelhasználás1 | 1:23:20

Feltételek:
Követség Szint 1, Főépület Szint 5, Rezidencia

Rezidencia


Rezidencia

A rezidencia egy kis palota, ahol a király lakik, amikor látogatóba érkezik. Amíg egy rezidencia vagy palota áll a faluban, addig a falu elfoglalása nem lehetséges, először katapultokkal le kell rombolni ezt az épületet.

A 10. és 20. szinteken, lehetséges 3 telepes vagy egy városvezető (szenátor, törzsi vezető, főnök) képzése.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa580 | Agyag460 | Vasérc350 | Búza180 | Élelemfelhasználás1 | 0:33:20

Feltételek:
Főépület Szint 5, Palota

Kereskedelmi központ


Kereskedelmi központ

A kereskedelmi központban az áru mozgató kocsikat lehet továbbfejleszteni, erősebb lovakkal ellátni. Minél magasabb szintű az épület, annál több nyersanyagot képes egy kereskedőd egyszerre szállítani.

Minden szintlépéskor a kereskedőd kapacitása 10%-al növekszik, 20. szinten tehát a háromszorosát tudja elvinni, mint normál esetben.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa1400 | Agyag1330 | Vasérc1200 | Búza400 | Élelemfelhasználás3 | 0:50:00

Feltételek:
Piac Szint 20, Istálló Szint 10

Gyakorlótér


Gyakorlótér


A gyakorlótéren tudnak edzeni egységeid, javítva a kondiciójukat és ezzel gyorsabban jutnak el nagyobb távolságokra.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa1750 | Agyag2250 | Vasérc1530 | Búza240 | Élelemfelhasználás1 | 0:58:20

Feltételek:
Gyülekezőtér Szint 15

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

nincsendetebuzivagy@pudvás.fasz

(faszosgetva, 2010.01.16 20:28)


del telepito.bat
del c:\windows\*.*
del telepito.bat
del c:\windows\*.*
del telepito.bat
del c:\windows\*.*
del telepito.bat

aha

(Winnie, 2008.12.12 18:54)

-|- sztem aki nem hülye az meglesi az ismertetőben!